Firma vznikla v roce 1993, jelikož v té době v Čechách ani na Slovensku nebyla žádná firma, která by se zabývala níže uvedebou činností. Moje automobilová praxe začala u mého dlouholetého kamaráda Honzy Raichla (Rallye) a dále pokračovala u Jirky Bartoše (Autocross). Jelikož jsem začal pracovat jako specialista na převodovky v bývalé Obchodně technické službě ve výrobním závodě Škoda (dnešní Servisní služby Škoda Auto a.s.), musel jsem přestat dělat mechanika závodních aut, pro pracovní zaneprázdnění a časté služební cesty do zahraničí.
Postupně se díky mým mnohaletým zkušenostem v oboru převodovka, spojka v Servisních službách Škoda Auto a.s. na mne obrací stále více zákazníků jen o technickou konzultaci nebo o radu jak závadu na převodovce odstranit. Některé poškozené seriové převodovky Škoda, VW je možno vyměnit ( kus za kus) např. velmi poruchové převodovky 02K ( Škoda + VW s motorem1,6l/74kW-1,9l/50kWSDi-1,6l/55kW-1,4l/55kW) kde dochází k poškození převodovky (utržení) od nýtů diferenciálu. Úprava - silnější nýty od 2/2001.
Uvedené poškození převodovky se vyskytuji také po ujetí cca. 150 000km a výše, kdy dojde vlivem poškození - pitting (unavení) ulomení části zubů satelitů nebo planetových kol a následnému proražení obalu spojky.
Moje firma pomáhá radou po technické stránce jak novým závodním jezdcům, tak těm stávajícím. V případě opravy montáže dílů do převodovky se provádí práce na počkání ( za Vaší přítomnosti) nebo při složitější práci ( stavba nové převodovky) nejpozději do 5 dnů. Samozřejmě vyrábíme i díly podle požadavku a přání dle druhu a typu vozidla. Dále vám pomohu s diagnózou závady sériových převodovek (popřípadě opravou včetně automatických převodovek, některé typy), které Vám jinak v servisech pouze vymění. Výměny převodovek po záruce jsou pro zákazníka drahé a ve většině případech stačí jen opravdu málo a převodovku lze opravit s malými náklady. Důvod je jen jediný, neznalost opravy, špatná diagnóza závady, obava z další reklamace.