MQ 200 - 5° a 6° převodovky
Podrobnosti
Zobrazeno: 69195
Převodovka 6° množství oleje 2,2+0,1
převodovka MQ200 - 5° nebo 6° typ oleje pro 5°= minerální G 052 512 A2 - množství 2,0l+0,1l a pro 6° olej syntetický G 052 171A2 množství = 2,2l+0,1l
Obtížně řadí 1r nebo 2r - chybí špičkování na synchronním ozubení - výrobní vada
Hluky na volnoběh nebo za jízdy s vyšláplou spojkou - poškozené dvouložisko SKF - vždy vyměnit i obě proti namontovaná válečková ložiska
Hluk na Z - ulomená vidlička Z - obráceně namontované kolo Z -viník mechanik
Hluky - poškozené zuby kola Z od obrácené montáže
Hluk při zařazení Z - poškozené zuby synchronní spojky 1r - 2 rychlosti od obráceně namontovaného kola Z - viník 100% mechanik
6° MQ200 - hluk na 4r. - vypadlá pojistka z uchycení v ložisku - výměna dvouložiska (odstraněno od 1.09.2009)
Hluky, nejede na 5r. - málo oleje, jasně dokazuje modré zbarvení kol, tepelné přehřátí dílů. Žádný tmel, se nesmí používat pod gumové těsnění víka převodovky.
Objímka 3., 4. rychlosti, nový typ. Použít nový typ synchronního kroužku
Objímka 3., 4. rychlosti, starý typ
Poškozena hnací hřídel - málo oleje
Poškození válečkového ložiska - málo oleje
někdy nelze zařadit 3r nebo 4r ( ne synchronizace) - poškozené, vymačkané 3 boční ozubce
nelze řadit (vadná synchronizace) - prasklý synchronní kroužek vlivem obroušení molybdenové vrstvy nebo silovému zařazení rychlosti
Synchronní kroužek (syntobronz)
Synchronní kroužek (závitový)
závada jen u 6°převodovek - hluky za jízdy a hlavně na 5r a 6r - vypadlá zajišťovací pojistka kuličkového ložiska (výměna dvouložiska)
Ložisko hnaného hřídele
Nové provedení vidliček (plechové) - ulomená vidlice 3 a 4 rychlosti
Nové provedení vidliček (plechové) - ulomená vidlice 3 a 4 rychlosti
Vina mechanika - nepoužil nový pojistný kroužek - nebo špatná montáž
Poškozené ložisko pastorku
Poškozené ložisko pastorku
Poškozené ložisko pastorku
Ulomená hřídel
Ulomená hřídel